Wirtualne centrum kontaktowe dla sprzedaży NetSuite
NetSuite to wiodący dostawca rozwiązań oprogramowania biznesowego, który zapewnia wgląd w czasie rzeczywistym w celu poprawy produktywności, rentowności i wzrostu. NetSuite jest używany przez ponad 400 000 firm z ponad 20 branż, w tym z listy Fortune 1000, Fortune 500, amerykańskich organizacji non-profit i firm spoza USA o globalnym zasięgu.
Czy chcesz Jeśli chodzi o małą firmę lub większe przedsiębiorstwo, rozwiązanie Contact Center firmy NetSuite zapewnia narzędzia do zarządzania transakcjami o znaczeniu krytycznym dla firmy, które mają wpływ na wyniki finansowe. Agenci mogą pomagać klientom w składaniu zamówień, roszczeniach ubezpieczeniowych i gwarancyjnych oraz uzyskiwać dostęp do systemów i usług IT bez obciążenia lokalnego sprzętu i oprogramowania.
Uzyskaj pełną funkcjonalność Platformy Call Center strong> z Five9 i reszty pakietu aplikacji biznesowych.
Wirtualne centrum kontaktowe Five9 pomaga dostawcom centrów kontaktowych zwiększyć produktywność pracowników, eliminując koszty ogólne związane z tradycyjnymi operacjami centrum telefonicznego, w tym zatrudnianiem, planowaniem, zarządzaniem pracownikami , infrastruktura IT i szkolenia.
Kluczowe funkcje:
NetSuite Wirtualne centrum kontaktowe dla sprzedaży
- Automatyzuj i śledź zamówienia z pełnym wglądem w rozmowy klientów i ich status w dowolnym momencie
- Zarządzaj dużą liczbą zgłoszeń do obsługi klienta i obsługuj czat na żywo bez narażania agentów na ryzyko
- Dostęp do NetSuite CRM, Asset i aplikacje ERP dla bardziej kompleksowego Widok Twojej firmy
- Poprawiona zgodność i kontrola kosztów dla największych centrów kontaktowych
- Bezpieczna i skalowalna infrastruktura dla stacji roboczych i aplikacji agentów
- Twórz i rozwijaj zespoły profesjonaliści z zaawansowanym szkoleniem